Якість обслуговування


Нам важлива Ваша думка

ПАТ "Банк Національний кредит" – це динамічний розвиток, перспектива, надійність та найвища якість обслуговування!

Наша місія: "БАНК ПРИЄМНИХ ЕМОЦІЙ!".

Саме тому ми намагаємося постійно удосконалюватися і розвиватися, щоб день у день підтверджувати свій статус банку приємних емоцій.


Нам важлива Ваша думка. Якщо у Вас є якісь побажання або пропозиції щодо підвищення якості нашої роботи, ми завжди раді дізнатися Вашу думку:

  • зателефонуйте до Call-центру: 0 800 602 602;
  • повідомте, використовуючи форму зворотного зв'язку;
  • відправте повідомлення на e-mail: yakist@bnk.ua;
  • чекаємо на Вас у відділеннях Банку.
 

Також будемо вдячні за Ваші ідеї для Банку – Банк Ідей.

 

Карта відділень і терміналів

 

Шановний Клієнт!

 
Ми хочемо зробити все можливе, щоб після кожного візиту до Банку у Вас залишалися тільки позитивні емоції. Будь ласка, розкажіть нам, що Вам сподобалося, а що ні в наданому Вам обслуговуванні, і як би ми могли стати кращими для Вас.
Дана анкета дозволить нам зрозуміти ваші побажання, реалізувати їх і поліпшити якість обслуговування.
Звертаємо Вашу увагу, що співробітники Банку не проводять розслідування за відгуками, отриманими через даний канал, тільки приймають їх до відома. Якщо Ви бажаєте отримати відповідь на звернення, то Вам необхідно перейти в інші розділи, в залежності від типу звернення.
 

Оцініть, будь ласка, якість обслуговування в Банку та висловіть свої побажання щодо його поліпшення.
 





Гаряча лінія
0 800 602 602