Зворотній зв'язок


Ознайомтеся, будь ласка, зі змістом типових питань, що виникають у клієнтів Банку найчастіше, та шляхами їхнього вирішення.

Якщо Ви не знайшли відповіді на своє питання, надішліть опис проблемної ситуації з використанням нижченаведеної форми, вказавши свої контактні дані.

Для отримання швидкої та якісної відповіді якомога детальніше описуйте суть питання. Залишаємо за собою право не відповідати на повідомлення, зміст яких не дозволяє отримати достатньої інформації для розуміння проблеми.

Ознайомтеся, будь ласка, з відповідями на типові питання та шляхами вирішення проблемних ситуацій або ж надішліть нам своє питання чи відгук:

На ваш запит знайдено 13 відповіді

1. Чи можу я користуватися карткою за кордоном?

- Всі платіжні картки, які емітує ПАТ «БАНК НАЦІОНАЛЬНИЙ КРЕДИТ» – міжнародні, тому Ви можете здійснювати операції в торгових точках та банкоматах будь-якої країни світу, в яких Ви побачите логотип платіжної системи MasterCard Worldwide. Проводити операції можливо незалежно від валюти, в якій відкрито Ваш рахунок, та незалежно від валюти країни, в якій Ви знаходитесь.

2. Якщо мій картковий рахунок відкритий у гривні, в якій валюті і за яким курсом я отримаю гроші?

- Незалежно від того, в якій валюті відкритий Ваш картковий рахунок, оплачувати товари/послуги та отримувати готівкові кошти в банкоматі Ви будете у валюті країни, в якій перебуваєте. Конвертація валюти проходить у два етапи:
Перший етап: Валюта операції > Розрахункова валюта платіжної системи дол.США. Конвертація здійснюється по курсу, що встановлений міжнародною платіжною системою MasterCard Worldwide у день здійснення операції. Ознайомитися з інформацією про курси валют МПС MasterCard Worldwide Ви можете на сайті: http://kurs.com.ua/mastercard/usd
Другий етап: Розрахункова валюта платіжної системи дол.США > Валюта рахунку. Конвертація здійснюється в день списання коштів з Рахунку за поточним курсом Банку. Ознайомитися з інформацією про курси валют Банку Ви можете на сайті: http://bnk.ua/Private/Platizhni-kartki

3. Чому при проведенні операції (зняття готівки або оплати товарів/послуг) за кордоном з мене списується одна сума, а у виписці по картковому рахунку – інша (більша/менша)?

- Згідно з правилами міжнародної платіжної системи MasterCard Worldwide, списання грошових коштів з Вашого карткового рахунку здійснюється не відразу при проведенні транзакції, а протягом декількох днів після дати проведення оплати за товар/послугу або зняття готівки. У випадку коливання валютних курсів можливе виникнення різниці між сумою, яка була заблокована відразу після проведення операції, і сумою, яка фактично була списана з карткового рахунку.

4. Що означає «Заблокована сума на рахунку»?

- При оплаті товарів/послуг або знятті готівки в банкоматі списання грошових коштів з Вашого карткового рахунку здійснюється наступним чином:
– у момент проведення операції на Вашому картковому рахунку блокується деяка сума, яка вираховується згідно курсів валют, що встановлюються міжнародною платіжною системою MasterCard Worldwide і діють у день проведення операції;
– згідно з правилами міжнародної платіжної системи MasterCard Worldwide списання грошових коштів з карткового рахунку може здійснюватись протягом кількох днів після проведення операції. Списання грошових коштів з карткового рахунку відбувається по комерційному курсу Банку, що встановлюється для операцій з платіжними картками та діє на дату здійснення такого списання.
До моменту списання з рахунку сума коштів є заблокованою.

5. Як відбуватиметься конвертація в країнах, в яких грошова одиниця відрізняється від долара США?

- При отриманні готівки, оплаті товарів/послуг в тих країнах, де грошова одиниця відрізняється від долара США, конвертація валюти буде проведена таким чином:
– валюта операції конвертується в долари США за курсом платіжної системи MasterCard Worldwide. Інформацію про актуальні курси валют Ви можете дізнатися на сайті http://kurs.com.ua/mastercard/usd;
– долар США конвертується у валюту карткового рахунку за курсом Банку по операціям з платіжними картками. Інформацію про актуальні курси валют Ви можете дізнатися на сайті http://bnk.ua/Private/Platizhni-kartki
Наприклад: У Вас Рахунок відкритий у гривні або в євро і при розрахунках карткою за товар у Швейцарії конвертація валюти відбувається наступним чином:
– швейцарські франки будуть конвертуватися в долари США за курсом міжнародної платіжної системи;
– долари США будуть конвертуватися в гривні або євро за курсом Банку по операціям з платіжними картками + комісія за конвертацію валюти згідно тарифів Банку.

6. Якщо у мене картковий рахунок відкритий у валюті євро, чи буде виконуватись конвертація в країнах ЄВРОЗОНИ?

- Конвертація виконуватиметься лише у випадку, якщо валюта операції відрізняється від валюти євро (наприклад швейцарський франк, польський злотий і т.д.). Якщо ж операція проходитиме у валюті євро, то конвертація виконуватись не буде.

7. Якщо у мене картковий рахунок відкритий у валюті долар США, чи буде виконуватись конвертація в країнах, де ця валюта є офіційною?

- Якщо у Вас рахунок відкритий у валюті долар США, то при отриманні готівки, оплаті товарів/послуг у тих країнах, де грошова одиниця – долар США, конвертація валюти не виконуватиметься, так як валюта рахунку співпадає з розрахунковою валютою платіжної системи.

8. Чим відрізняється валюта операції від валюти карткового рахунку?

- Валюта операції – грошова одиниця країни, в якій Ви перебуваєте в момент оплати товарів/послуг або зняття готівки. Валюта карткового рахунку – грошова одиниця, в якій у Вас відкритий картковий рахунок.

9. Як часто змінюються курси МПС, і як я можу дізнатися про них у день проведення платежу?

- Курси конвертації валют МПС встановлюються щоденно і можуть відрізнятися від офіційних курсів Національного Банку України та/або комерційного курсу Банку. Дізнатися про курси МПС можна на сайті http://kurs.com.ua/mastercard/

10. Чи потрібно декларувати платіжні картки при виїзді за кордон?

- Платіжна картка підлягає усному декларуванню на кордоні. Повідомляти суму, яка знаходиться у Вас на рахунку, не обов'язково.

11. Чи потрібно повідомляти Банк про те, що я планую виїхати за кордон і там буду проводити розрахунки своєю платіжною карткою?

- При виїзді за кордон бажано повідомити про це Банк. У випадку неповідомлення Банку про виїзд за кордон, Ваша картка може не обслуговуватися. Обов’язково потрібно повідомити, в якій саме країні Ви будете перебувати. Це потрібно для визначення, чи входить країна до переліку країн підвищеного ризику. Цей перелік може змінюватися. З актуальним списком країн Ви можете ознайомитись за посиланням http://bnk.ua/Uploads/Documents/Cards/Country stop list.pdf

12. Чи можу я використовувати свою картку для розрахунків в Інтернеті?

- За допомогою карток ПАТ «БАНК НАЦІОНАЛЬНИЙ КРЕДИТ» у Вас є можливість здійснювати покупки в мережі Інтернет у будь-який зручний час. Для цього Вам необхідно ввести такі дані: номер картки (16 цифр на лицьовій стороні картки), термін дії картки та CVV2 код (3 цифри на зворотному боці картки, окремо від номеру).
Звертаємо Вашу увагу на те, що «Банк Національний кредит» рекомендує застосовувати для розрахунків у мережі Інтернет спеціальний картковий продукт Банку – віртуальну картку Internet Card, яку можна відкрити безкоштовно у якості основної картки, або додаткової до будь-якого карткового продукту Банку.
Ви можете встановити на Internet Card індивідуальні витратні ліміти або поповнювати її в рамках сум запланованих операцій. Таким чином мінімізуються можливі втрати від потенційних шахрайських дій, так як реквізити основної картки відомі не будуть.
Крім того, задля безпеки при розрахунках в Інтернеті дотримуйтесь наступних правил:
• не розголошуйте реквізити Вашої картки (повний номер картки, термін дії картки та CVV2 код) в мережі Інтернет, а також третім особам, щоб уникнути проведення шахрайських операцій;
• використовуйте захищений протокол передачі даних https:// Не рекомендовано проводити операції на сайті, якщо використовується інший протокол, який відрізняється від https://.

13. Що означає технологія 3-D Secure та чи працює з нею Банк?

- 3-D Secure – технологія ідентифікації власника картки при проведенні віддалених платежів через Інтернет. На відміну від раніше використовуваних підходів, перевірка особи здійснюється в режимі on-line за допомогою додаткового пароля, відомого тільки користувачеві картки, що видається банком-емітентом для проведення транзакцій з використанням даної технології. Як правило, цей пароль є одноразовим, та надсилається Банком під час здійснення платежів через SMS-посилання. Банк надсилає SMS на номер телефону, який вказаний клієнтом під час відкриття карткового рахунку.
ПАТ «БАНК НАЦІОНАЛЬНИЙ КРЕДИТ » працює з цією технологією.

Ви отримали відповідь на Ваше запитання?

На ваш запит знайдено 3 відповіді

1. Здійснив оплату в терміналі «Банк24 Національний кредит», але чек не був мною отриманий. Як можна отримати дублікат чеку?

- Дублікат чеку можна роздрукувати у будь-якому іншому терміналі "Банк24 Національний кредит", обравши в головному меню терміналу пункт «Інформація», далі – «Пошук платежу». У запропоновану форму необхідно ввести номер платежу. Його можна дізнатися, зателефонувавши до кол-центру Банку (0 800 602 602) та вказавши параметри платежу (час та місце оплати, реквізити отримувача, сума).

2. Я відправив кошти вже кілька днів тому, а платіж досі не виконаний. Що мені робити?

- Зателефонуйте до call-центру (0 800 602 602), повідомте оператору номер транзакції (14-значне число на чеку) та дізнайтеся про стан операції і шляхи вирішення проблемної ситуації у разі її наявності.

3. Через скільки часу кошти, внесені через термінал «Банк24 Національний кредит» на картку іншого банку, потраплять на рахунок?

- Якщо платіж здійснено до 15.00 робочого дня, то, швидше за все, гроші потраплять на рахунок одержувача того ж дня; якщо пізніше – наступного ранку. Ті ж платежі, які відправлені ввечері у п’ятницю, затримуються на вихідні у банку і приходять тільки до обіду понеділка. УВАГА: максимальний термін зарахування коштів на рахунок в іншому банку становить 5 банківських днів, про що термінал попереджає користувачів. Якщо ж на терміналі в розділі «Банківські операції» міститься логотип банку, картку якого Ви поповнюєте, то в даному випадку платіж буде виконано миттєво. Поповнення карток «Банку Національний кредит» також виконується миттєво, в режимі 24/7.

Ви отримали відповідь на Ваше запитання?

На ваш запит знайдено 0 відповіді

Ви отримали відповідь на Ваше запитання?