«Банк Національний кредит» продовжує роботу з удосконалення системи «БНК Клієнт-Банк»

28.03.2013

Спеціалісти ПАТ «Банк Національний кредит» надалі працюють над покращенням системи «БНК Клієнт-Банк» – зручного та сучасного інструменту з дистанційного керування рахунком. Цього разу зміни стосуються вдосконалення інтерфейсу програмного продукту.

Так, нещодавно, було впроваджено виписки по карті у більш зручному для користувача вигляді. Відтепер всі операції відображені за датою виконання, а не за датою списання з рахунку (зазвичай вона на кілька днів більша); відображається також і дата проведення. Крім того, показується як сума у валюті операції, так і сума у валюті рахунку. Скажімо, якщо особа знімала за кордоном 200 EUR, то буде зазначено не лише обсяг операції в євро, але й відповідна їй сума списання у національній валюті (якщо валюта рахунку – гривня). Також додано відображення розміру комісії, що списується, з детальним описом правил її стягнення.

Нововведення торкнулися й процесу оплати комунальних послуг – перерахування коштів за спожиті воду, електроенергію та газ, оплата квитанцій ГІОЦ. За введеним реквізитами квитанції, отриманої поштою, система «БНК Клієнт-Банк» надає зручний електронний варіант квитанції для оплати. Користувач моментально одержує форму із вже заповненими всіма полями, – потрібно лише ввести поточні показники лічильників. Крім того, при оплаті електроенергії система автоматично розділить спожиті кіловати на діапазони з різними тарифами.

Довідка

Система «БНК Клієнт-Банк» – оперативний доступ до Ваших фінансових ресурсів, можливість вести фінансові справи у будь-який зручний для Вас час без необхідності відвідування Головного офісу / відділення Банку.

«БНК Клієнт-Банк» реалізований на кількох програмних платформах (Windows OS, Mac OS, Android та iOS) та відзначається високим ступенем безпеки та надійності.

Популярні

Прес-служба

Підписатися на новини

Якщо Ви бажаєте отримувати новини від ПАТ "Банк Національний кредит", вкажіть свій e-mail: