Часті запитання (FAQ)


Якщо у Вас виникли запитання по роботі терміналів самообслуговування "Банк24 Національний кредит", відповіді на деяких з них можна знайти, ознайомившись із нижченаведеною інформацією (типові випадки).

 

 
  • 1. Здійснив оплату в терміналі «Банк24 Національний кредит», але чек не був мною отриманий. Тепер не знаю, чи пройшов мій платіж? Підкажіть, будь ласка, як можна отримати документ, що підтверджує оплату?
Вам потрібно знати, що чек є лише підтвердженням відправлення платежу. Його друк жодним чином не впливає на проведення платежу. Якщо Вам все ж потрібен чек, Ви можете роздрукувати дублікат у будь-якому іншому нашому терміналі, обравши в головному меню терміналу пункт «Інформація», далі – «Пошук платежу». У запропоновану форму необхідно ввести номер платежу. Його можна дізнатися або з чеку, при наявності, або ж, зателефонувавши до Служби підтримки (0 800 602 602) та вказавши параметри платежу (час та місце оплати, реквізити отримувача, сума).
 
  • 2. Як знайти найближчий термінал у моєму місті?
На сторінці банківського сайту «Відділення і термінали» можна з легкістю знайти найближчий до Вас термінал, скориставшись формою пошуку та інтерактивною картою.

Карта відділень і терміналів


 

Інструкція з використання терміналів "Банку Національний кредит" (приклад):

 

 

Платіж буде проведено у будь-якому випадку. Виникнення такої ситуації можливе у разі закінчення паперу для роздрукування чеку. На проведення самого платежу це жодним чином не впливає. Якщо Вам все ж таки потрібен чек, його можна отримати або наступного дня на цьому ж терміналі (див. пункт №1), або, скориставшись іншим автоматом самообслуговування «Банк24 Національний кредит».
  Зателефонуйте до call-центру (0 800 602 602), повідомте оператору номер транзакції (14-значне число на чеку) та дізнайтеся про стан операції. Також Ви можете з'ясувати, чи оброблено платіж, засобами будь-якого банківського терміналу (див. пункт №1).
  Поповнення найрізноманітніших сервісів (у тому числі й на користь мобільних операторів), платежі на картки «Банку Національний кредит» і оплата інших послуг проходять миттєво, в режимі онлайн.
 


 

Для цього достатньо скористатися кнопкою «Пошук сервісу» в головному меню. Потрібно лише ввести перші літери з назви бажаного оператора і Ви з легкістю потрапите на сторінку оплати в разі її доступності. Крім того, на банківському сайті є перелік всіх доступних до оплати сервісів.
  Поповнення карток інших банків у терміналах «Банку Національний кредит» реалізовано через звичайну банківську проводку за платіжними реквізитами: гроші від клієнта потрапляють до нашого банку, де спочатку проходять автоматичну перевірку. Потім пакети платежів кожного робочого дня підтверджуються вручну фахівцем (з періодичністю 20-30 хв.). Якщо платіж здійснено до 15.00 робочого дня, то, швидше за все, гроші потраплять на рахунок одержувача того ж дня; якщо пізніше – наступного ранку. Ті ж платежі, які відправлені ввечері у п'ятницю, затримуються на вихідні у банку і приходять тільки до обіду понеділка.

Не слід забувати, що після опрацювання платежу в «Банку Національний кредит» гроші відправляються до банку, на картку якого клієнт здійснював перерахування коштів. Там проходить зворотна процедура: з транзитного рахунку гроші спочатку потрапляють на рахунок одержувача, а ще через деякий час стають доступними для нього. В обох випадках приймає участь людина. Дана ланка процесу не залежить від «Банку Національний кредит»: затримка може статися через специфіку роботи іншого банку. Як правило, зарахування коштів відбувається протягом одного банківського дня.

Варто зазначити, що максимальний термін зарахування коштів на рахунок в іншому банку становить 5 банківських днів, про що термінал попереджає користувачів.

Все вищесказане стосується лише платежів, при здійсненні яких користувач не припустився помилки.

Поповнення карток «Банку Національний кредит» виконується миттєво, в режимі 24/7. Якщо на терміналі в розділі «Банківські операції» міститься логотип банку, то в даному випадку платіж буде виконано миттєво.
  При виборі сервісу для оплати відразу ж виводиться таблиця з обсягами комісії, що стягується. Якщо ж Ви плануєте здійснити оплату по кредиту чи зарахувати кошти на банківський рахунок, інформація про комісію з’явиться у спливаючому вікні.
  Використання терміналів «Банк24 Національний кредит» дозволяє здійснювати зарахування коштів у національній валюті як на електронний гаманець WebMoney, так і на гаманці MoneXy і ГлобалМані.
  З питань розміщення терміналів у торгових точках чи інших установах звертайтеся за телефоном (067) 500-44-88 (начальник Управління розвитку термінального бізнесу, Думчев Євген Сергійович).
  Стосовно розміщення реклами (анімація, відео) на верхніх екранах терміналів «Банку Національний кредит» можна поговорити, зателефонувавши за номером (044) 455-46-06. 
  Для вирішення даної проблеми необхідно звернутися до call-центру ПАТ «Банк Національний кредит»: 0 800 602 602. 
 
Гаряча лінія
0 800 602 602