Інтернет БНК Клієнт-Банк
БНК Клієнт-Банк для мого пристрою
Рус Укр Eng

Інтернет-банкінг

Інтернет-банкінг від ПАТ Банк Національний кредит

Інтернет-банкінг від ПАТ «Банк Національний кредит» – це веб-версія системи дистанційного керування рахунками «БНК Клієнт-Банк».

Можливості системи «Інтернет-банкінг»:

Без використання ЕЦП (електронний цифровий підпис)
  • отримання інформації про поточний стан банківських рахунків у режимі реального часу;
  • формування виписок за Вашими рахунками за обраний період часу;
  • контроль відправки та проходження платіжних документів;
  • формування шаблонів платежів;
  • отримання інформації про курси валют;
  • зручний перегляд статистики витрат і надходжень, залишків за рахунками в графічному вигляді;
  • здійснення платежів у межах України на користь юридичних та фізичних осіб у національній валюті;
  • здійснення платежів між відкритими в Банку власними рахунками як у національній, так і в іноземній валюті;
  • поповнення рахунків мобільних операторів*.
Додатково з ЕЦП*
  • здійснення платежів у межах України на користь юридичних і фізичних осіб у національній валюті;
  • здійснення платежів між відкритими в Банку власними рахунками як у національній, так і в іноземній валюті;
  • поповнення рахунків мобільних операторів*.
* у зв'язку з технічними обмеженнями в браузерах мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів) функція підписання документа в БНК24 може не працювати. У цьому випадку рекомендується використовувати «Мобільний банкінг»

Основні переваги «Інтернет-банкінгу»:

  • система не вимагає установки на ПК або мобільний пристрій: досить просто зайти на сайт і увійти до системи (ввести логін і пароль);
  • можливість реєстрації без візиту до відділення Банку;
  • безкоштовне і просте підключення;
  • високий рівень захисту, тому що платежі проводяться тільки з використанням ЕЦП (файл-ключ повинен бути на диску ПК, флешці або іншому носії);
  • простота і зручність використання.

Способи підключення до «Інтернет-банкінгу»:

1. Самостійна реєстрація без візиту до Банку:

Крок 1. Перейти за посиланням https://bnk24.com.ua/ClientBank.

Крок 2. У полі для реєстрації ввести номер мобільного телефону, який відомий Банку як номер, закріплений за клієнтом.

Крок 3. Ввести дані, запитувані системою для отримання підтвердження правомочності заявки на реєстрацію, миттєво отримуємо смс-повідомлення на вказаний номер з паролем для входу.

ВАЖЛИВО - якщо бажаний номер для входу в систему не числиться в Банку (або некоректно вписаний), реєстрація можлива з використанням ЕЦП, через інформаційний центр, або у відділенні Банку.

2. Реєстрація через інформаційний центр за телефоном 0 800 602 602:

Крок 1. Зателефонувати до контакт-центру і пройти ідентифікацію.

Крок 2. Обрати або назвати новий номер для підключення до послуги.

Крок 3. Отримати смс-повідомлення з паролем для входу в систему.

3. Реєстрація у відділенні Банку:

Крок 1. Звернутися до відділення Банку.

Крок 2. Подати заявку на підключення послуги.

Крок 3. Отримати смс-повідомлення з паролем для входу в систему.

Після реєстрації номер мобільного телефону стане логіном для входу в систему, пароль прийде в СМС (потрібно змінити при першому вході).

Підтримку паролів (скидання, відновлення, блокування) здійснює Інформаційний центр Банку 0 800 602 602.

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ, ЩО ВИНИКАЮТЬ НАЙЧАСТІШЕ

Замов карту онлайн!

Замовлення платіжних карток онлайн!