БНК Клиент-Банк
БНК Клиент-Банк для Android
Рус Укр Eng

Стратегія

Бачення Банку

ПАТ «Банк Національний кредит» забезпечує собі місце в українській банківській системі. Для нас це:

у найближчі два роки  TOP 70

 Активи  2 млрд. грн.;

 Капітал – 160 млн. грн.;

• Чистий прибуток – 7 млн. грн. на рік.

у найближчі сім років — TOP 20

 Активи  13 млрд. грн.;

• Капітал – 300 млн. грн.;

 Чистий прибуток – 36 млн. грн. на рік.

Ми орієнтовані не тільки на надання традиційних та нестандартних послуг на фокусних сегментах фінансового ринку: «Банк Національний кредит» – новатор на ринку банківських послуг.

У ПАТ «Банк Національний кредит» працюють професіонали, які приймають рішення, виконують обіцянки, постійно ростуть і роблять все для росту Банку та задоволення клієнта. Наші співробітники хочуть, щоб клієнт отримував якісний сервіс та приємні емоції. «Банк Національний кредит» - банк приємних емоцій не тільки для клієнтів, але і для співробітників. Ми цінуємо роль кожного спеціаліста в досягненні глобальної цілі та готові надавати всебічну підтримку.

«Банк Національний кредит» пізнаваний тому, що це  БАНК ПРИЄМНИХ ЕМОЦІЙ

_________________________________________________________________________________________

Цінності Банку

 Довіра та відповідальність

 Прозорість та чесність ведення бізнесу

 Порядність

 Повага наших акціонерів, партнерів, клієнтів

 Орієнтованість на результат

 Динамічність та оперативність

 Відкритість

 Професіоналізм

 Креативність та ініціативність

_________________________________________________________________________________________


Місія Банку

Комерційний успіх банку, який досягається наданням простого, зрозумілого, якісного банківського сервісу. Ми традиційні в якості, але не традиційні в підході: ми близькі нашим клієнтам, тому що ми зростаємо разом з бізнесом наших клієнтів. Ми пропонуємо широкий спектр послуг, який дозволить забезпечити розвиток приватного бізнесу, підтримку стабільного корпоративного бізнесу та фінансове укріплення особистого добробуту наших клієнтів та акціонерів.

Основні підходи нашої роботи:

 • Реально просто. Якісно. Доступно. Безпечно.

 • Ми готові знаходити нестандартні рішення для поточного бізнесу наших клієнтів.

 • Ми розвиваємо для клієнтів такі послуги, які враховують специфічні особливості кожного сегменту ринку України.

Наші переваги: 

 Гнучкість, що дозволяє клієнтам отримувати більш привабливі та одночасно якісні послуги.

• Швидкість прийняття рішень, що дозволяє бізнесу та прибуткам наших клієнтів рости.

 Простота, яка дозволяє клієнтам користуватись зрозумілими банківськими інструментами для успішного розвитку бізнесу та добробуту наших клієнтів. _________________________________________________________________________________________


Філософія Банку

Розуміючи свою відповідальність перед акціонерами, клієнтами та партнерами, «Банк Національний кредит» дотримується принципів чесності та відкритості ділових відносин, правил ділової етики та поваги до клієнтів, партнерів та співробітників Банку.

Банк дорожить своєю репутацією, репутацією своїх акціонерів, партнерів, клієнтів.

Банк виконує вимоги чинного законодавства.

Банк виконує свої забов’язання, обіцянки та співпрацює з партнерами, клієнтами і співробітниками, які дотримуються подібного підходу в бізнесі.

Банк дотримується нейтралітету по відношенню до політичних партій та об’єднань і здійснює свою діяльність виключно в інтересах акціонерів та клієнтів.

Постійно підвищуючи технологічність, досягає розумного балансу між оперативністю, операційною ефективністю та ризиками, котрі супроводжують операційну діяльність.

Банк дорожить співробітниками, які постійно підвищують свій професійний рівень та ростуть разом з банком, реалізуючи цілі його роботи, свої таланти та здібності. Співробітники Банку – професійна команда молодих талановитих банкірів, яка готова забезпечити підтримку та пошук нестандартних рішень, направлених на зростання прибутковості бізнесу клієнтів банку та розширення нашого бізнесу.

_________________________________________________________________________________________


Основні напрямки діяльності

Ми зацікавлені в розширенні своєї присутності в країні - відкриття відділень в усіх обласних центрах та містах з розвиненою промисловістю. Крім цього, ми пропонуємо наші послуги через електронні канали дистрибуції, використовуючи свою технологічність. Ми готові надати сервіс в будь-якій точці країни.

_________________________________________________________________________________________

Послуги

Традиційні послуги, які реально потрібні і підприємцю, і приватному клієнту. Ми робимо свої послуги доступними, тому що вони прості та зрозумілі. Це дозволяє клієнтам фактично здійснювати самообслуговування:

• Розрахунково-касове обслуговування, обслуговування через електронні канали дистрибуції;

 Прості та комфортні депозитні програми;

 Гнучкий та швидкий кредит;

 Торгове фінансування, документарна форма розрахунків;

 Послуги персонального банкіра, котрий працює на клієнта. Він спроможний підняти його потреби та забезпечити клієнта необхідною послугою швидко, зрозуміло, являючись єдиною особою, з якою контактує клієнт;

 Інформаційна підтримка клієнта «сімейний лікар»;

 Повнофункціональне управління банківськими рахунками, використовуючи будь-які зручні дистанційні канали: Інтернет, термінал самообслуговування, мобільний телефон;

 Надання нових послуг за допомогою ПТКС – пос-термінальна мережа – аналог міні-відділення для економії часу клієнта та зниження витрат на утримання штату;

 Забезпечення якісною, швидкою інкасацією наших клієнтів;

 Членство в міжнародній платіжній системі та розвиток карткового бізнесу.

_________________________________________________________________________________________