Успішне управління компанією – максимально трудомістка задача. А в процесі розвитку та масштабування бізнесу вона стає ще складнішою. Вимоги сучасних споживачів постійно змінюються та розширюються. Вже недостатньо просто вести торгівлю на фізичних точках. Потрібно докладати максимум зусиль для задоволення таких вимог та надавати на вибір клієнта всі можливі канали обслуговування: сайт, соціальні мережі, мобільні додатки, маркетплейси тощо. Звісно, впоратися з таким потоком даних вручну практично неможливо. В таких ситуаціях на допомогу приходить сучасне програмне забезпечення для автоматизації бізнесу.
Але головна проблема полягає в тому, що бізнес-процеси великих компаній досить різноманітні. Тому для їх оптимізації та автоматизації доводиться застосовувати різноманітні програми, які можуть не поєднуватися між собою. Відсутність гармонії та симбіозу буде лише ускладнювати роботу персоналу, а також може стати причиною проблем з обміном інформацією. Допоможе розв’язати таку проблему ERP-система для управління підприємством.
Навіщо впроваджувати ERP-систему для вашого бізнесу?
Отже, ERP (Enterprise Resource Planning) – це програмне забезпечення для комплексного управління підприємством, автоматизації бізнес-процесів, підвищення ефективності робочих процесів та оптимізації використання ресурсів.
Завдяки впровадженню ERP ви зможете кардинально змінити підхід до ведення бізнесу, адже це ПЗ має всі необхідні інструменти для планування ресурсів, управління закупівлями, ведення складського та фінансового обліку тощо. Ви отримаєте єдину централізовану систему, в якій будуть зібрані всі дані компанії. Таким чином, бізнес матиме єдину інформаційну базу для прийняття обґрунтованих стратегічних рішень, підвищення оперативності робочого процесу та ефективного управління бізнесом.
Як наслідок, ваше підприємство стане гнучкішим, краще адаптуватиметься до мінливих умов ринку та виявлятиме більшу ефективність у своїй діяльності.
Завдяки впровадженню функціональної ERP-системи бізнес зможе:
- Підвищити ефективність. Бізнесу стане автоматизація багатьох робочих процесів, спростити роботу співробітників та скоротити витрати часу на виконання повторюваних рутинних задач. Завдяки цьому можна підвищити загальну продуктивність компанії та скоротити операційні витрати;
- Централізувати дані. ERP-система – це єдина база даних з детальною інформацією про всі аспекти ведення бізнесу: фінанси, складський облік, рекрутинг, комунікація з клієнтами тощо;
- Контролювати бізнесу-процеси. Керівництво зможе ретельно контролювати всі сфери діяльності компанії, моніторити виконання задач та оперативно реагувати на зміни мінливого ринку;
- Оптимізувати бізнес-процеси. ERP-система має всі необхідні інструменти для оптимізації робочих процесів, покращення координації між різними відділами підприємства, усувати зайві кроки та підвищити ефективність компанії в цілому;
- Підвищити конкурентоспроможність. Підвищивши ефективність та оптимізувавши бізнес-процеси, ваша компанія стане гнучкішою та зможе підвищити свої конкурентні позиції на ринку. Як наслідок – ваша компанія зможе розширити клієнтську базу та збільшити прибутки.
Добірка найкращих ERP-систем
На платформі Shelfy представлено рейтинг ERP-систем. Кожен бізнес тут зможе обрати оптимальне рішення для себе. Наша команда постійно працює та розширює асортимент програмних продуктів для того, щоб кожен мав змогу порівняти своїх фаворитів з аналогами та переконатися у правильності вибору.
Представляємо вам найкращі ERP-системи, що користуються популярністю на платформі Shelfy.
RemOnline
RemOnline – це сервіс для оптимізації та автоматизації бізнес-процесів, контролю персоналу та ведення обліку. Цей універсальний продукт має всі необхідні інструменти для підвищення ефективності виробництва, налагодження дієвого управління та підвищення прибутковості бізнесу. RemOnline допоможе вашому бізнесу позбутися рутини, скоротити витрати часу та обробці замовлень та обліку товарів, зменшуючи тим самим операційні витрати та збільшуючи дохід компанії.
В єдиному журналі подій відображаються всі дії персоналу, тому жодна подія не залишиться непоміченою. Співробітники зможуть звільнити час для важливіших стратегічних задач завдяки автоматизації та оптимізації бізнес-процесів. Ви зможете навести порядок у всьому: складський облік, документообіг, готові шаблони документів та аналітичні звіти. RemOnline має вбудовані шаблони системи для різних типів одноосібного, малого та середнього бізнесу, тому програму можна налаштувати згідно з індивідуальними потребами вашої компанії для підвищення продуктивності.
Основні можливості RemOnline:
- Облік всіх замовлень в єдиній системі;
- Автоматичні сповіщення для співробітників про нові замовлення та статуси їх виконання;
- Синхронізація продажів та складів;
- Автоматична інвентаризація;
- Оцінка завантаженості співробітників та виробничих потужностей;
- Ефективне управління ресурсами компанії;
- Аналіз асортименту товарів;
- Понад 20 готових шаблонів для генерації звітності;
- Рівні доступу для співробітників;
- Автоматичне нарахування зарплати;
- Розробка програм лояльності, систем бонусів та заохочень;
- Наявність мобільного додатку RemOnline Директор;
- Попередня калькуляція кошторису замовлень;
- Облік доходів та витрат;
- Фіскалізація платежів;
- Власна База Знань;
- Дашборд для керівництва з детальною аналітикою важливих бізнес-показників.
if.team
if.team – це багатофункціональне програмне забезпечення, що має всі необхідні інструменти для управління проектами, командами, ресурсами та фінансами. Завдяки if.team ваша компанія зможе досягти кращої організації, продуктивності та ефективності. Програма має широкий спектр функцій та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, тому розібратися з нею зможе кожен всього за лічені хвилини.
Основні можливості if.team:
- Управління проектами: відстеження витрат часу на кожен проект, оцінювання витрат часу та коштів, детальна інформація про всі етапи проектів, відстеження ходу їх виконання та коригування бюджету;
- Time tracking: 3 способи ведення обліку робочого часу, детальна звітність про використання робочого часу персоналом, виявлення неефективних моментів та оптимізації робочих процесів, прогнозування витрат на основі даних про відпрацьований час;
- Task manager: створення та управління задачами, постановка дедлайнів, пріоритетності та відповідальних співробітників, відстеження прогресу виконання задач в режимі реального часу, автоматичні сповіщення про наближення та прострочення дедлайну, можливість залишати коментарі та прикріпляти файли до завдань;
- Планування бюджету:контроль витрат, прогнозування доходів та витрат на основі реальних темпах виконання робіт, своєчасне коригування бюджету;
- Нарахування заробітних план: ефективне управління ставками оплати праці, автоматичний розрахунок заробітної плати, відстеження витрат на персонал для контролювання бюджету;
- HR: зберігання детальної інформації про кожного співробітника в єдиній базі даних, відстеження відпусток та лікарняних, облік робочого часу, звіти про відпрацьований час;
- P&L та Cash Flow: звіти про прибутки та збитки для аналізу прибутковості проектів, детальна аналітика продажів, звіти про рух коштів для відстеження фінансових потоків.
Bimp
Bimp – це інтегрована ERP-система для управління підприємством та автоматизації бізнес-процесів. Bimp має всі необхідні інструменти для організації складського обліку, логістики, виробництва, продажів та фінансів. Основна мета ERP Bimp – забезпечити комплексний інформаційний підхід до управління бізнесом і покращити його продуктивність. Найкраще підходить для середнього та малого бізнесу.
ERP Bimp призначена для підвищення продуктивності бізнесу, покращення управління ресурсами, зниження витрат, підвищення контролю над фінансами та іншими бізнес-процесами. Таким чином ваша компанія зможе працювати ефективніше та утримати конкурентні позиції на ринку.
Основні можливості ERP Bimp:
- Управління фінансами: ведення обліку та аналізу фінансових операцій, контроль фінансової звітності, розрахунки з партнерами та постачальниками, аналіз фінансового стану компанії;
- Заробітна плата: автоматичне нарахування зарплати співробітникам, нарахування оплати з урахуванням КРІ та планів продажу;
- Управління продажами та маркетингом: ведення бази клієнтів та партнерів, аналіз та прогнозування попиту, управління та обробка замовлень;
- Управління закупками та логістикою: замовлення матеріалів та продукції від постачальників, контроль та вчасне поновлення запасів, контроль витрат на постачання, розрахунок собівартості продукції;
- Облік виробництва: планування та управління виробничими процесами, облік сировини, управління складом;
- Звітність та аналітика: звіти та аналітичні дані для прийняття управлінських рішень, візуалізація показників продуктивності для зручного аналізу даних;
- Управління розрахунками та фінансовими показниками: облік взаєморозрахунків з партнерами, ведення платіжного календаря, автоматизовані операції оплати та розрахунків.
Отже, ERP системи – це потужний інструмент для грамотного планування та управління ресурсами вашої компанії. Впровадження цього ПЗ дозволяє оптимізувати основні бізнес-процеси, приймати обґрунтовані управлінські рішення шляхом використання детальної аналітики та створення нових можливостей для масштабування бізнесу. За даними Learn 2G, використання ERP дозволяє зменшити адміністративні витрати на 22%.